Wednesday, January 13, 2010

Di suatu pagi...pabila TEH-O bercampur dgn SOS TIRAM..

Bila dah byk fikir, ibarat otak ni dah 'hang' mcm komputer..so, mungkin kita kena format (kalau komputer hang, takleh reboot) , 'defrag' (susun balik data2) atau scan (kalau ada virus) komputer supaya sistem komputer dapat beroperasi dgn lebih laju, lancar dan efisien. Begitulah dgn otak yg dah berserabut dgn tesis yg tak siap2 ni...bila dah data terlalu byk disimpan dalam ingatan, maka hubungan fizikal, ingatan, otak dah tak selari..maksudnya dalam kes ni, otak aku menyimpan pesanan dalam ingatan 'nak buat air teh-o', dan fizikal (tangan aku)mencapai data daripada ingatan tadi untuk membuat air teh-o. Disebabkan ingatan aku dah berserabut (byk sgt data2 disimpan)..so fizikal aku telah mencapai data yang tak konsisten iaitu memasukkan SOS TIRAM ke dalam AIR TEH-O..sepatutnya masukkan GULA ke dalam AIR TEH-O..itulah yg berlaku dalam diri aku di suatu pagi..erkk..kawan2, ada cadangan camna nak format ke..defrag ke..scan ke..otak aku???huhuuuuuuuu..

2 comments:

Anonymous said...

salam kak..

akak pindah mana skrg ek...

-syaimak-

K.Zura said...

oohh...syaimak..wslm..
akak pindah kat umah ina-Adam..still kat Radford lg..