Wednesday, October 7, 2009

Al-fatihah to Ayah Su...


Ayah Su..uncle to my husband had been passed away early this morning coz of kidney, heart and diabetic complication . Al-fatihah..
Semoga Allah tempatkan ayah su di kalangan orang-orang yang soleh...Aminn..
p/s: Salam takziah daripada pihak Abe Loh & K.Zue sekeluarga di UK..mohon maaf kami tak sempat nak ziarah...

3 comments:

abdullah said...

Al-fatihah..Takziah untuk moksu, kakpi sekeluarga. Sungguh terasa kehilangan pak sedara yang dikasihi, tempat arwah ayah mengadu susah senang. Beliau amat pemurah, rendah diri dan baik hati. Beliau jarang bercakap pasal org lain. itulah sifat yang aku kagumi. Pernah arwah ayah berpesan kepadaku jangan tinggalkan ayahsu/moksu. Hari ini pergilah sudah adik ipar kesayangan arwah ayah..al-fatihah. Mudah-mudahan Allah mencucuri rahmat ke atas ruh beliau dan ayah. dan moga-moga juga mereka bertemu di sana. Amiin..

zue said...

amiin!!

siti patimah muhammed said...

doa dan alfatihah sentiasa mengiringi ayah su. semoga arwah ditempatkan di tempat orang2 yang soleh dan semoga syurga lah tempatnya..arwah byk tolong adik beradik kita.semoga segala kebaikan arwah mendapat balasan yang baik juga dari Allah..segala jasa dan budinya tak terbalas,sekali lg terasa spt kehilangan ayah sendiri.Salam takziah buat mok su, kak pi, ain,syafiq & hadhirah..byk2 bersabar..al-fatihah