Saturday, December 12, 2009

Bila umur dimamah usia...happy birthday umi!!!

1) errkk...Berapa umur??? sape2 yg tak tau, korang teka la ya...aku cuma boleh bgtau DOB aku 12 Disember 19xx..opss...satu lg.. 'hint' thn..ada kat blog ni...heheh..
2) Beri komen sikit ttg usia anda??? Aku mmg sentiasa sedar usia semakin meningkat dan 'benchmark' kpd kesedaran usia ini ialah anak2. Cuba tgk anak aku yang sulong, Naim dah sampai paras bahu aku ketinggiannya..dan tak mustahil bila aku balik M'sia nanti ketinggian Naim sama dgn paras ketinggian aku..jadi jgn risau..aku 'sedar diri ' yang umur semakin meningkat....kedut di kulit semakin byk..anak2 semakin besar...mungkin 'jiwa' jerk yang kdg2 ter'muda' sikit...haha...
3) Dapat hadiah tak??? Ehhh..mestilahh..hehe..hubby aku bagi hadiah..bukan emas..bukan berlian..bukan permata..bukan..bukan..bukan.. coz 'maintanence' aku rendah...tema berasaskan sampoi dan simple..(selamat duit hubby aku..hehe) belanja kat restoran halal Pakistan..bukan 'take away'..makan kat situ..'fish marshala & nan bread' ..heheh...first time makan kat restoran UK ni....jadikla....ini pun dah cukup berharga bagi aku..
4) Apa pesanan terakhir anda??? emmm..takde apa..cuma sama2lah kita doa agar dgn pertambahan usia yang semakin meningkat ni, kita diberi kesihatan yang baik untuk menjaga anak2 ..dpt jadi ibu/ayah yg baik, suami/isteri yg baik, hamba Allah yg baik dan segala benda yg baik2..amiinn..

3 comments:

ina said...

Happy Birthday kak zura...
Semoga panjang umur, murah rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik, diberkati dan dirahmati Allah...
Amin...

Ibu Aimy said...

kakak ku sayang.. selamat menyambut ulang tahun ke... ?? hahaha semoga sentiasa dalam lindungan Tuhan dan bahagia selalu.. sorry la besday ko jatuh sabtu.. aku takde tenet kat umah.. mahap la yer.. belated la jawabnya.. but it's better than never rite.. haha

ketua geng sempoi..hehe said...

Mas & ina, mekasih lor byk2 ucap besday & doakan aku yang jauhhhhhh di perantauan ni..huhu...