Monday, December 21, 2009

Snow!!! MasyaAllah!!!

Snow atau salji turun lagi....tak sangka pulak snow kali ni turun seawal bulan Disember coz menurut kata hubby aku snow akan turun pada awal bulan Februari. Rezki aku dan anak2 boleh main snow coz ini adalah pengalaman pertama menghadapi situasi snow..sungguh teruja dengan kuasa Allah di negara 4 musim ni....Utk tatapan memori, aku sempat ambik beberapa gambar snow di sekitar kawasan kediaman rumah aku..(kalau tak jelas, sila klik pada gambar utk besarkan saiz gambar tersebut)gambar di atas adalah pemandangan dari beberapa penjuru behampiran di kediaman rumah aku..

inilah antara individu2 yang JAKUN tengok snow..hehe.
.
seronok bermain dekat sebelah tepi rumak aku..

sempat lagi main di 'playground' berhampiran 'Radford Primary School' iaitu sekolah Jannah..(sekolah ni juga berhadapan dengan rumah aku)

0 comments: