Thursday, February 18, 2010

Seronoknya nak balik M'sia...

Lepas sorang2 warga NMC nak balik M'sia..yelah..bila perjuangan dan selesai..tunggu apa lagi..cabutla kan..kan..mcm gak Syaimak ni..dah nak balik M'sia dalam senin selasa depan camtu..setelah hampir 4 thn bertarung nasib di bumi Notts UK dan akhirnya berjaya dengan gelaran Dr. Syaimak, pasti ia amat membanggakan FTSM UKM...so, sblm dorang anak beranak balik M'sia, aku amik kesempatan meraikan kejayaan Syaimak kat umah aku..ada la jemput makan2 sikit..sempat lak bergambar guna kamera cikai kat bwh ni..then aku ada la kirim kat Syaimak barang mould coklat ko Mas yang ko beli kat e-bay tu..senang sikit dia nak bagi ko kat fakulti nnt..hadiah kawin pari pun ada gaks tapi aku tak sempat beli yang canggih..nnt la ada rezki aku balik M'sia boleh la aku bg 'gift' kat korang sume..termasuklah kenalan2 aku yg lain..sedara2 mara..la ni aku betul2 tak sempat..tgh bertarung nyawa dgn perjuangan yg ntah zaman bila nak selesai2...huhu..

3 comments:

Ibu Aimy said...

yeayyyy tak sabo nk test mould baru.. yeaaayyy

ketua geng..from UK...hehe said...

brg ko tu kalu syaimak masuk kot kontena, lambat skit la dpt coz kontena kan naik kapal..tapi kalau dia bwk masuk beg, next week la ko leh dpt..papepun yg ptg ko akan dpt brg kesayangan ko tu..jgn risau..bila dah try nnt mould ko, jgn lupa lak present kat blog tau..

Ibu Aimy said...

baikkk akak ku.. wei nnt bgtahu aku bape juta nih nk bayo.. leh kumpul duit sikit2 hahaha