Saturday, February 20, 2010

winter..oh...winter...bila la nak berlalu...

Agak bosan sikit bila winter ni..yela...siang pendek...mlm pjg..pastu sejuk la pulak..hujung minggu nak jenjalan pun cam takde mood..maklumlah nak angkut sume kanak2 ribena ni bkn senang..sejuk2 ni kang ada yang sakit, susah hati la plak aku ni..so, terperuk la dlm 'sangkar burung' ni ha..meneruskan aktiviti harian..masak..mkn..tido..tgk internet..baca buku dll...itu je la..patutla ada org kata..winter ni takde life..bosan dan mcm2 lg..tgh aku dok tersengguk2 depan meja komputer ni tadi, aku teringat lak nak pi main layang2..hahah..mana la ada kat UK ni kan..maklumlah..masa kat M'sia dulu, bila aku bosan, aku angkut sume budak2 pi main layang2 kat PKNS Bangi..aktiviti ni ada pada setiap hujung minggu..alangkah bestnyer kalau dapat main layang2...bila dah penat main, singgah lak makan2 kat Cempaka Rimba PKNS...oohh..bestnyer di saat itu..

Dini kecik lg masa tu..dlm 3-4 bln..dah kena tinggal ngan bapaknya kat UK..
aku anak branak spt biasa meneruskan aktiviti riang ria kanak2 ribena...heheh..

0 comments: